03/03/15

Kot Gniazdek zwany psem Cheldonem

Pamiętacie Błękitkę Gniazdującą? Przedstawiam Wam kotka Gniazdka.


Kota nazwałam ja. I ogólnie powstawał jako kot. Natomiast właścicielem został Kuba i natychmiast go przemianował na psa :) I nazwał Cheldonem. Zgadniecie na czyją cześć?



Pierwszy idol mojego syna. Zaczął z grubej rury :) Obejrzał z nami zaledwie jeden odcinek serialu komediowego i znalazł idola. To się nazywa błyskawicznie :) Na pierwszy raz wybrał sobie genialnego fizyka Cheldona Coopera z "Teorii wielkiego podrywu". Powtarza, że też chce być taki mądry i śmieszny jak Cheldon. Jako fizyk medyczny stwierdzam, że nie pozostaje mi nic innego jak bycie dumną :) Cieszę się chwilą, bo przecież to się jeszcze sto razy zmieni. Na razie Kuba wyprowadza Cheldona na spacer po pokojach. Jest pięknie :)

Dziś Międzynarodowy Dzień Pisarza. Nie zapomnijcie złożyć życzeń ulubionym Pisarzom i Autorom :)Pozdrawiam serdecznie, Kasia :)

7 komentarzy:

  1. Mojego syna bohaterem byl Spider!!!Przywiozłam mu jak miał 3 latka figurkę jego idola z Francji,bo tam wtedy były super zabawki z filmów CN i wszędzie z nią chodził,Miał 12 lat a ciągle miał go przy sobie i nie ruszył sie bez niego.Więc wiem jak to jest mieć idola :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. My dopiero zaczynamy, ale już jest fajnie :) Pozdrowienia :)

      Usuń
  2. Nie ważne czy kot, czy piesek, ważne, że kochany i uwielbiany....hihi

    OdpowiedzUsuń
  3. koto-pies uroczy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Idole dla naszych dzieci to wskazówka na przyszłość

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zobaczymy kto będzie następny... :) Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń

Dziękuję ślicznie za komentarz i zapraszam ponownie :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...