09/05/14

Zwiedzam za darmo czyli jak przenoszę się w czasoprzestrzeni?

Witajcie.

Przeczytałam książki  Carlosa R. Zafóna. Jeżeli lubicie książki i ich historię, aurę tajemniczości jaką wyczuwa się w bibliotekach, starych księgarniach i antykwariatach to polecam.  Przy okazji zwiedzicie Barcelonę :)




Pamiętam pytanie sprzed lat: po co czytasz książki?
Byłam wtedy nastolatką. Książki dosłownie pochłaniałam. Czytałam bo lubiłam przenosić się w czasie i miejscu. I tak mi zostało do dzisiaj. Zwiedzam świat nie ruszając się z miejsca i nie wydając żadnych pieniędzy. A jeśli uda mi się wybrać do miejsca, które znam z książki, cieszę się jak dziecko. Z Zafónem zwiedziłam Barcelonę. Teraz czytam "Traktat Machiavellego" Allana Folsoma. Byłam w Waszyngtonie, na Malcie, teraz znów biegam po Barcelonie. I bardzo to lubię. Mam nadzieję, że kiedyś pochodzę sobie po niej w realu. A wieczorem z chłopcami przenosimy się do Szepczącego Lasu :)
Polecam i pozdrawiam z Barcelony :)
Kasia


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję ślicznie za komentarz i zapraszam ponownie :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...