27/05/15

Wianek na drzwi wejściowe

Zawiankowałam się ostatnio :)
Długo szukałam wianka na drzwi wejściowe.
Myślałam o tym, że sama go zrobię. I już w sumie koncepcja obmyślona, materiały na podstawę naszykowane i... zobaczyłam ten wiosenny wianek.

Ten wianek skradł moje serce. Spojrzałam i wiedziałam, że będzie mój. Idealny na czekoladowe drzwi wejściowe. Dodał im klasy :)


Wianek został zrobiony przez Uczestników Warsztatów Terapii Zajęciowych w Oleśnie (klik).


Prace wykonane przez uczestników warsztatów są piękne. Perfekcyjnie wykonane. I co najważniejsze, w każdą pracę włożone jest ogromne serce. 

Zbliża się czas imprez plenerowych i wiem, że wiele Warsztatów bierze w nich udział. Polecam Wam pamiątki i dekoracje, których piękno idzie w parze z jakością wykonania. 


Pozdrawiam serdecznie,
Kasia :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję ślicznie za komentarz i zapraszam ponownie :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...