01/02/14

Candy rocznicowo-walentynkowe :)

Witajcie serdecznie
Długo się zastanawiałam czy to już odpowiedni czas na Candy. Myślę jednak, że jest idealnie. Gniazdujemy czyli tworzymy Rodzinę. A oficjalnie rozpoczęliśmy gniazdować 14. lutego 2007 roku. Z tego powodu postanowiliśmy uczcić ten piękny dzień pierwszym ;) malutkim candy. 


Moi drodzy, zasady są niezwykle proste:
1. Zostaw komentarz pod tym wpisem - zachęcam do zgadywania cóż takiego stało się w ten cudny dzień 7 lat temu :)
2. Umieść podlinkowany banerek na swoim blogu
3. Jeśli nie masz bloga zostaw swój e-mail

Zapraszam do obserwacji mojego bloga - będzie mi bardzo miło jeśli zostaniesz ze mną na dłużej :) 

Przygotowałam dla Was śliczną figurkę Aniołków. Bo każdy z nas powinien mieć obok siebie Anioła, który będzie nas wspierał :)

Aniołki powędrują w odpowiednim opakowaniu :)
A wraz z nimi białe serduszko i cztery, szare filcowe podkładki pod kubki. Oczywiście, wszystko to nowo zakupione prezenty :)


Zgłoszenia przyjmujemy do 8. lutego. Zwycięzce ogłosimy dzień później.
Zapraszam :)
Ściskam mocno, 
Kasia :)

9 komentarzy:

  1. Mam chyba takie samo serducho - dostałam je w prezencie, więc jak będę mieć drugie do kompletu to będzie idealnie, a i reszta cukierków się przyda ;) Gratuluję kolejnej rocznicy :) Życzę kolejnych pięknych, szczęśliwych i pełnych miłości lat :) Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  2. oj tak takiego wspierającego i strzegącego Anioła Warto miec ... moze chociaz troche ukoiłby moja rozdygotaną duszę .
    Lecę wstawic banerek :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Hmm cóż to się mogło stać 14 lutego 2007 r... Myślę, że albo jest to rocznica ślubu, albo pojawił się pierwszy malutki członek rodziny :) Bardzo chętnie wezmę udział w Candy :)
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przywędrowałam tutaj przypadkiem, ale bardzo mi się podoba i się rozgoszczę :). Dołączyłam do obserwatorów bloga.
    14 lutego - ja obstawiam ślub, albo zaręczyny :)
    Do zabawy oczywiście się zapisuję, a link na moim blogu: www.zaplatana.blogspot.com , przy okazji zapraszam do udziału w zorganizowanych przeze mnie zabawach :)
    Pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
  5. Obserwuję jako Marta W.
    A banerek wisi tutaj: http://alternative-diy.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  6. No to jeszcze ja...:)))

    OdpowiedzUsuń
  7. to i ja się ustawiam:)
    zapraszam do siebie pasjegosienki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Witaj Kasiu ;)
    Tworzysz tu piękne miejsce, do którego chce się wracać,dlatego zostaję i obserwuję.. Przy okazji przyłączam się do wspaniałej zabawy ;) i zgaduję, że 7lat temu w walentynki dowiedziałaś się, że jesteś w ciąży z pierwszym dzieciaczkiem ;)

    Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do mnie:
    http://fantazje-kwiatowe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Obstawiam ślub. Cukieraski śliczne, chętnie je przygarnę: umartyniuk1@wp.pl

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję ślicznie za komentarz i zapraszam ponownie :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...