09/03/16

Szybkie DIY czyli zasłonki do kuchni w 5 minut


Dzień dobry. Mam dla Was znowu post z cyklu "w 5 minut". Tym razem zasłonki, w moim przypadku do kuchni. Pełnią co prawda bardziej funkcję dekoracyjną, ale o to chodzi w naszym kuchennym oknie. 

Kiedy na dworze szaro, buro i ponuro to zdarza mi się ściągnąć firanki żeby chociaż trochę światła wpadało do środka. Tyle, że takie gołe okno to nie do końca moja bajka. Dlatego potrzebowałam zasłonek. Plan był na szycie, ale jeszcze w grudniu wypatrzyłam w Pepco wzór, który uwielbiam ostatnimi czasy. I tak powstały zasłonki...z bieżników :) Na początek powiesiłam je razem z firankami i ujarzmiłam tasiemką świąteczną.




 Teraz słońca było już zdecydowanie za mało, więc firanki zdjęłam, a zasłonki przewiązałam zawieszkami z juty w kształcie kwiatów. Szydełkowałam je z myślą o dekoracji okna i proszę jak znalazł :)




Bieżniki sprawdziły się także jeśli chodzi o utrzymanie ich w czystości. Wiadomo, nad grzejnikiem firanki bardzo szybko się kurzą, ale te zasłonki po wypraniu i prasowaniu łapią go jakby mniej. I to mi się w nich bardzo podoba. Myślę jeszcze o lambrekinie, który dopełni całości. I to by było na tyle w kwestii dekoracji kuchennego okna bez użycia igły i nitki :)

Jak tam wczorajszy dzień Wam minął? 
Kochane, pamiętajcie że jesteśmy Kobietami codziennie i świętować też powinnyśmy każdego dnia. Czasami wystarczy kilka minut tylko dla siebie aby dzień okazał się świętem. I tych 5 minut DIY Wam serdecznie życzę. Kasia :)



P.S. Przypominam też o rozdaniu (KLIK) :) Miętusek czeka :)








18 komentarzy:

  1. Dziękuję Łukasz i pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo Iwonka :) Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  3. Ładnie... Ale będę szczera, że trochę mi to za wąsko.Co bym widziała na tym oknie, to tylko boki bez firanki ewentualnie jakieś krótkie zazdroski do tego. Ewentualnie u góry rzymską roletę lub lambrekin.Może i kieruję się teraz swoim gustem, bo Ja nie mam u siebie firanek (tylko krótkie w pokoju u Josha i w kuchni, bo okna te są od głównej ulicy), Ty Kasiu mieszkasz u siebie, popatrz na swoje odczucia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No mi właśnie Dorotka tego wykończenia góry brakuje. Tak jak pisałam albo będzie lambrekin, a może roleta. Tylko nie umiem się zdecydować. Zaczęłam robić lambrekin na szydełku, ale...odwidziało mi się. Był nawet pomysł z roletami drewnianymi takimi w stylu kolonialnym. No, ale to się jeszcze zobaczy. Na Wielkanoc z pewnością coś musi się tutaj zmienić :) Dzięki za podpowiedzi. Uściski :-)

      Usuń
  4. Na to aby zrobić zasłonkę z bieżników nie wpadłabym, ale to bardzo dobry pomysł:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Potrzeba matką wynalazków, jak to określił mój Mąż ;) Pozdrawiam Cię Kasiu serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny pomysł. Lubię takie niekonwencjonalne rozwiązania. Slicznie przystrojone okienko. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo Alu :) Twoja łazienka jest świetna :) Bardzo mi się podoba Twoja kreatywność. Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  7. Ależ teraz jest miło :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ślicznie Kasiu:)
    I jaki piękny bukiet kwiatków. My kobietki je kochamy:)
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :) O tak, kwiaty to jest to. I książki, oczywiście ;) Uściski :)

      Usuń
  9. Pomysłowe, nie powiedziałabym, że to z bieżników...
    Pozdrawiam serdecznie-D.
    PS. Bukiet cudny

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękują bardzo Dominika:) Serdeczności :)

      Usuń
  10. Firaneczki śliczne !!! A bukiet ...cudeńko:)Masz rację, że powinnyśmy dbać o siebie codziennie i pamiętać o tym jak cudownie jest być kobietą:) Zapraszam i do mnie na chwilę refleksji o sile która jest w nas:)
    Pozdrawiam Cię serdecznie i weekendowo:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Agatka dziękuję. U Ciebie byłam, ale nie zostawiłam śladu bo najpierw muszę sobie wszystko przemyśleć. Twoje teksty zmuszają do przystopowania i chwili zastanowienia się nad tym co najważniejsze. Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń

Dziękuję ślicznie za komentarz i zapraszam ponownie :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...