02/03/16

Candy na przedwiośniu



Kochani,
za nami pierwszy dzień meteorologicznej wiosny. Nie wiem jak jest u Was, ale napadało trochę śniegu. To już chyba pożegnanie ze strony zimy. Jak myślicie? 

W każdym razie ten post miał się pojawić wczoraj, ale Najmłodszy po wizycie u lekarza dostał gorączki i dzień minął mi na tuleniu, doglądaniu czyli tym co mogą załatwić tylko ramiona mamy w ten chorobowy czas. Teraz Gabryś zapadł w drzemkę, która przy infekcji jest bardzo wskazana. Mam zatem czas aby ogłosić, że GNIAZDOWANIE ROZDAJE GNIAZDKA. 



Tak, tak dawno nic nie rozdawałam na blogu, a chciałabym Wam podziękować za to, że jesteście i dajecie mi tyle dobrego. Tak więc Kochani, zasady są proste i większość z Was z pewnością je zna. Nagrodą w rozdaniu jest miętowy koszyczek, który widzicie na zdjęciach. Jeśli masz na niego ochotę to:

1. Umieść poniższy banerek z linkiem na swoim blogu lub osi czasu FB.
2. Zostaw pod tym postem lub na profilu na FB komentarz o chęci udziału w zabawie.
3. Zaobserwuj Gniazdowanie lub polub nasz profil na FB(klik)
4. Zgłoszenia przyjmuję do 13.03.2016 r. do północy.



4. Trzymajcie kciuki :)


Powodzenia i miłego dnia Wam życzę,
Kasia :)


38 komentarzy:

  1. Miętę uwielbiam, staję do zabawy ;) Pozdrawiam gorąco na progu przedwiośnia.

    OdpowiedzUsuń
  2. Zaglądam do Ciebie od dawna, ale chciałam się upewnić, czy jestem w obserwatorach, nie widzę jednak tej opcji u Ciebie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, że napisałaś. Po ostatnich zmianach szablonu faktycznie obie opcje mi wyrzuciło, ale już wszystko jest na swoim miejscu, czyli na samym dole bloga. Cieszę się, że bierzesz udział. Pozdrawiam serdecznie i życzę miłego dnia :)

      Usuń
  3. Śliczny koszyczek .Piękny kolor.Serdecznie pozdrawiam .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Małgosiu i również pozdrawiam :)

      Usuń
  4. biorę udział
    obserwuję bloga jako Jasmine Vise
    udostępniłam na fb :https://www.facebook.com/bernadetta.bomba/posts/1761488737405331?pnref=story

    OdpowiedzUsuń
  5. biorę udział,
    obserwuję jako Sylwia Bomba
    udostępniłam na fb: https://www.facebook.com/sylvia.bomba.5/posts/509332535938753?pnref=story

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowny koszyczek.
    Bawię się z Wami. Baner zabieram, pozdrowienia zostawiam, obserwuję od dawna.
    Basia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Basiu, bardzo się cieszę i pozdrawiam :)

      Usuń
  7. Zgłaszam się ,zamieściłam baner na moim blogu:)
    kreatywniejemy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się Kasiu, biegnę zajrzeć na Twojego bloga. Pozdrawiam :)

      Usuń
  8. uwielbiam miętę i mam ją aktualnie w sypialni więc bardzo chętnie staję w kolejce:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę Karolina, że bierzesz udział w zabawie. Przede wszystkim gratulacje z okazji sesji w MM :-) Piękne mieszkanie :) Serdeczności :)

      Usuń
    2. dziękuję bardzo:) czekam niecierpliwie na losowanie:)

      Usuń
  9. No miałaś rację. koszyczek idealnie pasuje do moich doniczek :))
    zdolna bestia z Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak myślałam, że ten kolor Ci się spodoba Gosiu :) Dziękuję Ci bardzo za miłe słowa, aż się zarumieniłam ;) Serdeczności :)

      Usuń
  10. Wielkie dzięki za cudowne komentarze, to mnie uskrzydla. Chciałabym zobaczyć prace Twojego synka:)))) Pozdrawiam go serdecznie;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasiu, robisz cudowne rzeczy z dzieciakami, naprawdę jestem pod wrażeniem. Powiedziałam Kubusiowi o tym i już pobiegł szukać rysunków, które mógłby Ci pokazać :) Uściski przesyłamy :)

      Usuń
    2. Popłakałam się trochę ze wzruszenia bo takie to miłe i fajne. Powiedz Kubusiowi,że czekam na jego rysunki:)))

      Usuń
  11. Jest przecudny! Idealnie by pasował do mojej sypialni :) ... a może i kuchni..nie nie biura ;D

    Biorę udział :), banerek na blogu ( po prawej stronie, po środku), polubiłam na FB jako pastelowy domek ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo Nikola :) Faktycznie w pastelowym domku miętusek świetnie by się odnalazł :) Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
    2. Oj zdecydowanie tak :)

      Usuń
  12. Hmmm... zbieram ładne rzeczy do przyszłego mieszkania, a taki koszyczek byłby mile widziany :D więc z chęcią się zgłoszę!
    Wiesz, że lubię tu i tu :)
    Baner zaraz będzie na dole bloga :)
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem Iwonka, cieszę się, że koszyczek Ci się podoba i bierzesz udział w zabawie :) Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  13. Gniazdko jest prześliczne! Chetnie wezmę udział w zabawie :) uśmiechy przesyłam - Ala :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Że też ja to rozdanie przeoczyłam!
    Już się poprawiam :)
    Polubiłam już jakiś czas temu .
    Wstawiam baner.
    I odliczam do końca zabawy i losowania :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, już niedługo :) Pozdrawiam :)

      Usuń
  15. Z przyjemnością dołączam do zabawy :) Baner już na http://niezchin.blogspot.com/. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Przepiękny kolor :)
    na fb lubię jako Ma i Bla a banerek jest tu ----> Mój blog Ma i Bla

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Cieszę się i pozdrawiam :)

      Usuń
  17. Jeszcze mam szanse na zgłoszenie się do zabawy :)
    Obserwuję i wieszam baner :)
    kolor jest cudowny!!!

    http://kamira90.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Kasiu, ja też się zapisuję... Może trochę pózno, zbyt późno ale liczę że ten 13 będzie szczęśliwy...
    Pozdrawiam i życzę udanych przygotowań do zbliżających się Świąt
    Martita

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się bardzo Martita, że zdążyłaś :) Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń

Dziękuję ślicznie za komentarz i zapraszam ponownie :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...