19/02/15

Miłość niejedno ma imię...

 

Magdalena Kordel ponownie zaprosiła nas do napisania opowiadań w ramach V edycji "Kto napisze ze mną książkę?". Tym razem o miłości, a właściwie o różnorodnych jej imionach. "Miłość niejedno ma imię" to temat wdzięczny, ale jak dla mnie był jednak trudny. 

Nie wiem dlaczego, ale przez dłuższy czas odczuwałam swego rodzaju blokadę i każdy pomysł, który wpadł mi do głowy wydawał mi się zbyt błahy, infantylny itp. Macie pomysły skąd takie zjawisko? Nie chciałam pisać tylko o miłości między dwojgiem młodych ludzi. Chciałam wpleść jeszcze inny rodzaj miłości. I próbowałam to posklejać.
Do rzeczy jednak. 

Teraz na opowiadania można zagłosować.Cytując za Panią Magdaleną: "  Głosowanie rozpoczynamy dzisiaj 17 no właściwie już 18 lutego i głosujemy do 3 marca. Głosujemy za pomocą komentarzy i punktów. Każdy z głosujących dysponuje 20 punktami do rozdzielenia pomiędzy 5 wybranych opowiadań i 5 wierszy. (20 na opowiadanie i 20 na wiersze).Teksty trafiły do dwóch zakładek: Miłość niejedno ma imię i Miłość niejedno ma imię II. Nie można oddać całości punktów na jedno opowiadanie, trzeba wybrać 5. Anonimowe głosy nie będą się liczyć."

 Wszystkie opowiadania znajdziecie TUTAJ i TUTAJ  

A głosy zostawiamy TUTAJ

Miłego czytania i głosowania.  

Opowiadanie o Basi (z poprzedniej edycji) możecie przeczytać  TUTAJ  znalazło się w tomiku "Wydarzyło się w Malowniczem".


Pozdrawiam serdecznie,
Kasia

Obrazki zaczerpnięte z bloga Pani Magdaleny Kordel

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję ślicznie za komentarz i zapraszam ponownie :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...