15/09/13

Zachwycona...

Czy ktoś zna sposoby na podniesienie poziomu energii?
Bo moja jest na wyczerpaniu.
Dlatego dzisiaj tylko kilka fotek z salonu "Eurofiran" na wrocławskich Bielanach. Te kilka dekoracji wpadło mi w oko i cały czas o nich myślę.




Cudne, prawda. A weszłam z zamiarem zakupu narzuty :)
I jak zwykle nie mogłam się zdecydować.
Inspiracji jest całe mnóstwo. Dama z pierwszego zdjęcia i Aniołki to mój typ.
Chłopcy zachwycili się zebrami.
A dekoracje okienne - bajka :)
Zachwyciłam się.
Kupiłam poduszki i kwiaty.
Pokażę je niedługo jak już przestawię się na dekoracje jesienne.
Pozdrawiam i życzę miłej niedzieli
Kasia :)

1 komentarz:

  1. Witam,
    Na dodanie energii polecam Żeń-Szeń sama wypróbowałam pomaga:)
    np takie tableteczki...
    http://www.doz.pl/apteka/p19862-Olimp_Zen-Szen_Vita_Complex_kapsulki_30_szt.
    pozdrawiam Kamila

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję ślicznie za komentarz i zapraszam ponownie :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...