01/07/16

Pokój chłopców, pomysły i inspiracje


Hej Kochani. Remontujecie coś tego lata. My zaplanowaliśmy odświeżenie pokoju chłopców. Powyżej i w sumie poniżej też przedstawiam Wam pierwsze pomysły. Takie początkowe, tworzone z chłopcami, bardziej dla zabawy niż na poważnie. Część mebli zostanie, łóżka widoczne na tych tablicach już kupiliśmy. Zostało jeszcze biurko, chociaż po ostatnim przejrzeniu katalogu z IKEI widzę pewne wahania ze strony Kubusia. Możliwe, że biurko jeszcze się zmieni. Tym bardziej, że Kubusia zachwyciło biurko, które zobaczycie w dalszej części tego posta :)

źródło
Te dwie inspiracje to zdjęcia, które zachwyciły chłopców. Teraz moja w tym głowa żeby to połączyć.

źródło



źródło

 Oczywiście cały czas myślę również o tym aby ich pokój był funkcjonalny i wspierał ich samodzielność. Mam nadzieję, że to się uda zważywszy na to, że to będzie jedynie odświeżenie pokoju.
źródło


źródło

I jak Wam się podobają nasze pomysły i inspiracje?

Uściski, Kasia :)

5 komentarzy:

  1. Fajnie pomysły. szykują się ciekawe zmiany :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kasiu, rewelacyjne pomysły, wiec jestem przekonana, że wyjdzie świetnie!!!
    buziaki i pięknego wakacyjnego weekendu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Natalia. I pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  3. Świetne pomysły! Ja też tego lata remontowałam. Powstał pokoik dla młodszej córki, z którego jestem baaardzo zadowolona. I w końcu w salonie mam wymarzoną cegłę. - to trochę inaczej niż z Twoją NIE wymarzoną ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję ślicznie za komentarz i zapraszam ponownie :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...