20/05/16

Dekoracja w stylu Hampton w 5 minut DIY




Błękit jest kolorem tego sezonu. Dodajmy jeszcze, że to podstawowa barwa w stylu Hampton. Mamy już dwie dane do stworzenia dekoracji w stylu Hampton. I to w moim ulubionym czasie :)


Co nam potrzebne?
- naczynie, ja wybrałam małą wazę.
- kwiaty w kolorach bieli i błękitu (ja miałam sztuczne, ale jak mi wpadną żywe hortensje w kwiaciarni to nie pogardzę)
- gąbka florystyczna




Wystarczy dopasować gąbkę do naczynia. Następnie ułożyć kwiaty. W sztucznych można oberwać łebki. Wtedy gąbkę trzeba ułożyć tak centymetr poniżej krawędzi naczynia. Dzięki temu będą wystawały tylko kwiaty, a łodygi nie będzie widać. Żywe kwiaty ucinamy na wysokości, która pozwoli wbić w gąbkę. 




I w sumie to już wszystko. Stawiamy w ulubionym miejscu. Gotowe w 5 minut. Prawda, że szybko i łatwo? 



W ogrodzie bez kwitnie jak szalony. Pachnie niesamowicie, szczególnie wieczorem. Wtedy wychodzimy na werandę, siadamy na ławeczce i rozmawiamy. To genialna aromaterapia, po której zasypiamy jak niemowlęta. Polecam Wam bardzo taki rodzaj ukojenia po całym dniu. 




Pozdrawiam serdecznie i życzę Wam miłego weekendu,
Kasia :)


14 komentarzy:

  1. Ale masz piękny ogród Kasiu! U nas też terapia zapachem bzu...nieoceniona:-)
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kasiu. To dzieło mojej babci. Mi pozostaje jedynie o niego dbać aby rozkoszować się widokiem i zapachem: -)

      Usuń
  2. Ślicznie!!!
    A w ogrodzie czarująco:)
    cudownego weekendu!!!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Efektowna dekoracja ale prawdziwe kwiaty z Twojego ogrodu niczym nie zastąpisz. Pięknie . Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, żywych kwiatów nic nie zastąpi. I dlatego żal mi ich zrywać. W wazonie mam albo te, które położyła wichura albo kwiaty z kwiaciarni :-) Pozdrawiam :-)

      Usuń
  4. Jak to uroczo wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  5. O faktycznie! pięknie i efektownie :) podoba mi się!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się bardzo i dziękuję. Uściski:-)

      Usuń
  6. Taki ogród to skarb!A dekoracja w domu również dodaje uroku,miły widok!

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam bez za jego obłędny zapach.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję ślicznie za komentarz i zapraszam ponownie :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...