08/01/19

Projekt nr 1 na 52


Tyle rzeczy już się dowiedziałam przy pierwszym projekcie. Chodzi oczywiście o wyzwanie 52 projekty w rok.

Wyzwanie to świetna sprawa dla każdego. I dla tego kto je lubi i dla tego, kto wzdryga się na samą myśl. To jest sytuacja podczas, której człowiek dowiaduje się o sobie nowych rzeczy.

Ja się dowiedziałam w pierwszym tygodniu, że sobie mogę dużo planować, ale jak wena mnie dopadnie to i tak zrobię projekt, który w ogóle nie był na liście. I tak właśnie było teraz. Planowałam koszyk na przydasie z okazji Dnia Babci. 
A powstał Mól Książkowy :-) 


To makrama, która będzie służyła jako zakładka do książki. I chyba nikomu mojego Mola nie oddam :-) A babciom zrobię jednak te koszyczki :-)

Jeśli chcecie zobaczyć jak zrobić węzeł makramowy do takiego Mola to zapraszam na mój kanał na YouTube.



Ten węzeł jest świetny, ponieważ można nim wykonać wiele innych ozdób, jak zawieszki czy girlandy. Polecam serdecznie taką zabawę. A tymczasem biorę się za projekt nr 2 :-) 

Jeśli chcesz dołączyć do naszego wyzwania to zapraszam na nasze profile: 
i
Gniazdowanie na Instagramie 

Pozdrawiam serdecznie,
Kasia z Gniazdowanie.pl :-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję ślicznie za komentarz i zapraszam ponownie :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...