18/01/14

Rodzinna pasja....

Cześć :)
Bardzo lubię zapach farby drukarskiej. A Wy? 
W naszej małej rodzince mamy wspólną pasję. 
Czytamy. Cały czas, namiętnie. Jesteśmy otoczeni książkami. Każde święta...to nowe nabytki pachnące farbą drukarską. Uwielbiamy relaks z książką. Chłopcy rosną z poczuciem, że książka to nie tylko dekoracja na regale. Książki wciąż na nowo pobudzają ich ciekawość i wyobraźnię. Sami też próbują czytać, a właściwie odtwarzać historie i tworzyć własne na podstawie obrazków z książki.  To mnie bardzo cieszy. A co czytamy?
Wszystko co nam wpadnie w ręce :)

 Zdarza się, że czytam kilka książek jednocześnie. Zazwyczaj jakąś powieść, poradnik i biografie. Na zmianę, w zależności od nastroju lub stopnia zmęczenia.
U mnie na tapecie są ostatnio dwa tomy Carlosa R. Zafóna.
Myślę o kupnie/pożyczeniu trzeciej części, ale najpierw uporam się do końca z tymi, które mam. Czasu mam przy moich Szkrabach mało, ale wieczorem można kilka kartek przewertować ( ostatnio te kilka kartek wystarczy aby ogarnął mnie błogi sen :))


A może polecicie ciekawą pozycję?
Pozdrawiam i mocno ściskam
Kasia :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję ślicznie za komentarz i zapraszam ponownie :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...