23/02/16

Botanicznie czyli TRENDY 2016


Mario Grauso and Serkan Sarier's Manhattan Home - Pictures from Mario Grauso and Serkan Sarier's New York City Home - Harper's BAZAAR:
źródło

Ten rok zapowiada się bardzo naturalnie. Geometrycznie i botanicznie. Te motywy są trendy.

Inspiracja z fotografii powyżej wpadła mi w oko ze względu na uporządkowaną galerię w stylu klasy biologicznej. Może jestem sentymentalna, ale kojarzy mi się troszeczkę z dzieciństwem, bo przecież każda pracownia biologiczna miała takie galerie. Pamiętacie?  
Motyw botaniczny pojawiał się we wnętrzach już w tamtym roku. Powiązany ze stylem skandynawskim powoli wprowadzał swoje trzy grosze w kwestii aranżacji. Stąd u nas pojawiły się koszyki z juty czy kosze z trawy.

Kwiatów jest u nas zawsze pod dostatkiem, więc motyw botaniczny mamy po części już naturalnie wprowadzony. Na czym można go jeszcze wprowadzić? Pomysłów jest sporo. Do naszych wnętrz znalazłam kilka typów w sklepach internetowych.


- Zasłony panelowe i rolety z BPC to pierwszy wybór, bo pamiętam moje zauroczenie roletami z motywem ziół. 
- Paprocie na poduszkach,plakatach czy kubkach z Lawendowego bazaru oczami wyobraźni widzę w kuchni. Nie wiem dlaczego, ale kuchnia to miejsce, w którym otaczam się zielenią o każdej porze roku. A teraz potrzeba mi jej bardzo, więc kuchnia w odsłonie zimowej niedługo pójdzie w niepamięć zupełnie. 
- Pościel z H&M HOME to kolejny zakup, który w tym roku jest na liście potrzeb. Problem mam tylko z decyzją, którą pościel z oferty wybrać, bo podobają mi się wszystkie :)
- Ręcznik kuchenny marki Bloomingville jest tak śliczny, że chyba byłoby mi go żal używać. Trzy rodzaje takich ręczników znalazłam tutaj. Lubię tę markę, a szczególnie jej pomysły na doniczki i osłonki. 
- Oczywiście doniczka Matte Cork wpadła mi natychmiast w oko, ale... na razie pozostanie w sferze marzeń :) 
  

 Jak Wam się podoba botanika we wnętrzach? Inspiracji jest ogrom, wystarczy tylko wyjść...na spacer :) A jeśli pogoda Was odstrasza wejdźcie na blog Margo Hupert. Ja jestem zachwycona wszystkimi dziełami, które powstają w tej pracowni.

Słonecznej pogody i uściski przesyłam,
Kasia :)

Z tego cyklu dostępny jest również artykuł:
  1.  Gra w dwa kolory czyli TRENDY 2016  
 









15 komentarzy:

  1. Aby być trendy w 2016 , wybrałabym chyba galerie na ścianie , albo poduchy z motywem paproci.
    Zielono mi się zrobiło, ach wiosna już prawie za progiem :)) Serdeczności !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta galeria chwyta za serducho, prawda? :) Z wielu inspiracji ta wpadła mi w oko i ciągle po głowie chodzi. To chyba właśnie skutek wiosny, którą czuję coraz bardziej. Uściski przesyłam :)

      Usuń
  2. A ja to chyba nie jestem TRENDY ;)bo zieleń i "akcenty botaniczne" i owszem, ale na balkonach ;) W domu raczej bym się nie zdecydowała, choć gablota paproci ma w sobie bardzo dużo uroku :)
    Pozdrawiam
    Dominika

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, na balkonie cuda można robić z tym botanicznym trendem i to w naturalnej odsłonie :) Lubię bardzo podglądać aranżacje na balkonach i myślę, że ten trend szuka tam wielu inspiracji. Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  3. Ojej, pamiętam te czasy... Portrety poetów w sali polonistycznej, portrety królów w historycznej i biologiczna, najpiękniejsza...
    A ja planuję na wiosnę taki motyw roślinny w kuchni, materiał Dorthy z Ikea...
    Pozdrawiam Martita

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, biologiczna była najpiękniejsza :) Jestem ciekawa tego co planujesz w kuchni, bo to pewnie będzie cudo. Ta tkanina z IKEI bardzo mi się podoba. Szkoda, że IKEA nie ma sklepu internetowego. A z drugiej strony może i dobrze...dla mojego portfela ;) Serdeczności Kochana :)

      Usuń
  4. Ja uwielbiam roślinność, nie brakuje jej u mnie nigdy !!! Zarówno we wnętrzach jak i w ogrodzie. Motywy roślinne na dodatkach i tkaninach również bardzo lubię. Tak więc bardzo ten trend mi odpowiada i z pewnością coś się u mnie znajdzie. Mam chrapkę na plakaty z motywem roślinnym i chyba sobie takie sprawię:)
    Pozdrawiam Cię ciepło i serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rośliny to wg mnie najpiękniejsza dekoracja domu. Wnoszą życie w każde wnętrze. Trend botaniczny jest bardzo przyjemny zwłaszcza teraz kiedy brakuje nam słońca i zieleni. Te plakaty też mi się bardzo spodobały, nie mogę się ich doczekać:) Serdeczności i uściski przesyłam :)

      Usuń
  5. Takie dekoracje z obrazkiem z listkiem są super! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo chętnie powiesiłabym sobie motywy roślinne na ścianie :) Mieszkam w dużym mieście, więc każdy akcent przyrodniczy jest tu w cenie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak, w mieście takie motywy są bardzo pożądane. Motywy botaniczne na tekstyliach czy plakatach to przyjemny sposób na rozświetlenie wnętrz i nadanie im takiego fajnego wiosennego looku :) Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  7. Świetne te osłonki. Ja zaczęłam ostatnio robić na drutach więc może niedługo coś podobnego będę w stanie zrobić;)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasiu, bardzo dziękuję za miłe słowa. Powodzenia w nauce robienia na drutach, na pewno niedługo będziemy podziwiać u Ciebie takie osłonki. Uściski :)

      Usuń
  8. Lubię taki roślinny motyw w sypialni bo uważam, że jest to wnętrze, gdzie najlepiej sprawdza się naturalna kolorystyka. W końcu najlepszy wypoczynek jest na łonie natury:) A jakość snu jest dla mnie niezmiernie ważna, dlatego zdecydowałam się na https://senpo.pl/producer/hilding/ w czasie ostatniego remontu w sypialni. Po kilku miesiącach użytkowania mogę polecić tego producenta bo materac jest bardzo wygodny i solidny.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję ślicznie za komentarz i zapraszam ponownie :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...