24/01/20

Z czego zrobić szalik na zimę?


Często pytacie z czego robię szaliki?  Czas najwyższy odpowiedzieć na to pytanie. Podobno zima ma nas jeszcze zaskoczyć ;-)

Na szalik nadają się włóczki przede wszystkim ciepłe, grube, a co za tym idzie wełniane lub z domieszką wełny. W zależności od temperatury i wiatru wybieram spośród kilku opcji:

1. Szalik, a właściwie szal niebieski zrobiony z włóczki YarnArt Alpine Maxi 
Gruby i ciepły. Zrobiony na grubych drutach nr 9 mm, ściegiem francuskim. Zużyłam na niego 2 motki, ale gdybym jeszcze raz robiła to pewnie wystarczyłby jeden. Zrobiłabym troszkę luźniejszy i węższy. Chociaż...dzięki temu, że wyszedł ścisły i gruby żadne wichury nie są mi straszne :-)






2. Szalik grafitowy, zrobiony pierwotnie dla mojego męża. Okazało się, że częściej ja go używam niż on ;-)
Szalik zrobiłam z włóczki YarnArt Alpine, ale spokojnie można użyć też YarnArt Alpine Alpaca. Robiłam szydełkiem 10 mm, można większym, wyjdzie wtedy luźniejszy.
Ten szalik wykorzystuję pod płaszcz na bardziej eleganckie wyjścia. Nie grzeje tak mocno jak niebieski, ale zapewnia miłe ciepło.






3.  Chusta z Kartopu Jersey. Fantastycznie zmieniające się kolorki w tej włóczce, przekonały mnie do tej chusty. A ja nigdy chust nie nosiłam. Ta pasuje do ukochanej ramoneski i za to ją bardzo lubię :-) No dobrze, za kolorki też ;-) Na chustę wystarczy jeden motek tej włóczki. Robiłam szydełkiem numer 5mm.
 


 To są szale na zimę i chusta bardziej wiosenno-jesienna, chociaż przy obecnej pogodzie wykorzystuję ją częściej niż niebieski szal.
Wszystkie włóczki możesz teraz kupić w obniżonej cenie. YarnArt Alpine, Alpine Alpaca i Maxi do końca niedzieli, a Kartopu Jersey jeszcze przez tydzień. Znajdziecie je na WYPRZEDAŻY.
 
 Trzymajcie się ciepło,
Kasia  :-)

3 komentarze:

  1. Pięknie wyglądasz :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aldi :-) Przesyłam uściski :-)

      Usuń
  2. Super pomysły na oryginalne szaliki. Ja zupełnie nie wiem jaki szalik do czarnego płaszcza czy ciemnej kurki mam założyć, a okazuje się, że u ciebie pasuje nawet ten wykonany z włóczki.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję ślicznie za komentarz i zapraszam ponownie :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...