15/06/18

Ile sznurka potrzeba do zrobienia koszyczka?


ILE POTRZEBA DO ZROBIENIA....

Kochani, codziennie dostaję od Was bardzo dużo wiadomości na maila, profil fb, instagram czy też na messengera. Codziennie ich ilość rośnie. To oznacza, że coraz więcej osób chce rozpocząć swoją przygodę z rękodziełem. 

Najczęściej pojawiającym się pytaniem jest: Ile sznurka potrzeba do zrobienia...?


Pomyślałam, że dobrym pomysłem będzie odpowiadanie tutaj na blogu, dzięki czemu stworzę bazę najczęściej powtarzających się pytań. A Wy będziecie mogli tworzyć ten cykl ze mną, na bieżąco. Wystarczy, że pod tymi postami zadacie właśnie to pytanie: Ile potrzeba do zrobienia...?

Na pierwszy ogień idzie okrągły koszyczek o wymiarach: średnica 20cm, wysokość 20 cm.

Do zrobienia tego koszyczka wzięłam sznurek w kolorze śliwka i beżowym. Zużyłam 100 metrów robiąc półsłupkami, szydełkiem 6 mm.

Opis:
1.okr. Zaczęłam od magicznego kółka z 6 półsłupków (6pł.)
2.okr. Później w każdym oczku robiłam po 2 półsłupki (12 pł.) 
3.okr. to 1 pł., 2pł., 1pł, 2pł itd. (18pł.)
4. okr. to 1pł., 1pł., 2pł., 1pł., 1pł., 2pł. itd. (24pł.)
5. okr. to 1,1,1,2,1,1,1,2 itd. (30pł.)
6. okr. to 1,1,1,1,2,1,1,1,1,2 itd. (36pł.)
7. okr. to 1,1,1,1,1,2,1,1,1,1,1,2 it. (42 pł.)
8 okr. to 1,1,1,1,1,1,2,1,1,1,1,1,1,2 it. (48pł.)
9 okr. podnosimy ścianki i robimy po 1 półsłupku w oczko z poprzedniego okrążenia czyli 1,1,1,1,1,1 itd. (48pł.)
10 okr. - 15 okr. to samo co w 9 okr.

Mam nadzieję, że wyczerpująco odpowiedziałam na pytanie :-)

Dajcie czy taki cykl Wam się podoba i czy go kontynuować?

EDIT: Pozostałe schematy znajdziecie tutaj:
1. Na podkładkę 
2. Na dywanik prostokątny
3. Na okrągłą poduchę

Pozdrawiam serdecznie,
Kasia :-)








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję ślicznie za komentarz i zapraszam ponownie :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...