20/03/18

O co chodzi z tym sznurkiem?


Pamiętacie czym zachwyciłam się kilka lat temu? Sznurkiem bawełnianym. Możliwościami, które on daje. Szydełko i druty to od kilku lat moja ogromna pasja. Coraz częściej słyszę pytanie: a co w ogóle z tego sznurka można zrobić? Już spieszę z odpowiedzią :-)

1. Dywany
2. Koszyki
3. Podkładki na stół
4. Pufy
5. Poduchy
6. Torebki
7. Plecaki
8. Etui na laptopy
9. Narzuty na łóżko
10. Kapcie 
i wiele, wiele innych wspaniałych rzeczy.

Tak naprawdę ogranicza nas jedynie wyobraźnia. Można naprawdę nieźle się pobawić ze sznurkiem. Lubię z nim pracować bo efekty przychodzą szybko i mniej pruję niż przy włóczce :-) 

A Wy znacie sznurek bawełniany? Korzystacie z niego?




Pozdrawiam serdecznie,
Kasia :-)


7 komentarzy:

  1. Piękny dywanik :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aldi :-) Cieszę się, że Ci się podoba :-) Jak to miło jest znów tutaj być. Stęskniłam się strasznie :-)

      Usuń
  2. Znam takie dywaniki ze sznurka. Są piękne. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że Ci się podobają :-) Pozdrawiam serdecznie :-)

      Usuń
  3. Ja od niedawna z niego korzystam :) Tworze koszycki i zrobiłam sobie wymarzony duży dywan do nowego mieszkania :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widziałam koszyczki, są śliczne :-) A dywan jaki duży zrobiłaś?

      Usuń
  4. Boski dywanik, perfekcyjny. Ja trzy tygodnie temu odkryłam makramy i teraz ino sznurki po głowie mi się plączą. hehe Już spisałam nazwę tego sznurka. :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję ślicznie za komentarz i zapraszam ponownie :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...