07/07/14

Góry Stołowe od innej strony...



Jestem, jestem. Obserwuję co się u Was dzieje i zmienia. U mnie: mam nadzieję, też już niedługo się pozmienia, ale o tym na razie cicho-sza :)

W czerwcu miałam Wam opowiedzieć o naszym wypadzie w góry. Projekty, w które się zaangażowałam troszkę pokrzyżowały mi plany, ale już nadrabiam.



Jednak, gdyby ktoś z Was nie miał jeszcze planów wakacyjnych, a miał ochotę na góry, to Góry Stołowe są doskonałe. Szczególnie z dziećmi. Moje Maluchy były zachwycone atrakcjami, które są tam przygotowane.

Muzeum Papiernictwa w Dusznikach Zdroju
Chłopcy byli zachwyceni maszynami.


Nocowaliśmy niedaleko Dusznik, w Łężycach, w rewelacyjnym pensjonacie GRANADA. My dostaliśmy do dyspozycji domek, którego opis i zdjęcia znajdziecie TUTAJ.


Przemiła obsługa, pyszne, zdrowe posiłki, sympatyczny właściciel. Czysto, schludnie, komfortowo i cicho. W cenie pobytu istnieje możliwość korzystania z basenu, świetlicy z zabawkami dla dzieciaków, stołem do ping-ponga i piłkarzyków, internetu Wi-Fi (także w domkach) i wiele innych. Na zewnątrz place zabaw ( i przy pensjonacie i przy domkach). Szczerze mówiąc: nasi chłopcy w pewnym momencie zawetowali nasz pomysł zwiedzania kolejnej miejscowości uzdrowiskowej. Na pytanie co chcą robić odpowiedź była krótka: trampolina i piaskownica :) Odpoczęli po swojemu i znów byli gotowi na wycieczki. Bezpieczny i dobrze wyposażony plac zabaw to bardzo duży plus.


Przepraszam, że tak mało zdjęć, ale nasz stary aparat nie nadążał za chłopakami. Byliśmy kilka dni, ale wypoczęliśmy jak na długich wakacjach.
Z ręką na sercu polecam  :)
Pozdrawiam i życzę udanych wakacji,
Kasia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję ślicznie za komentarz i zapraszam ponownie :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...