18/09/20

Torba prezentowa schemat

 

Po opublikowaniu ostatniego posta o torebkach ze sznurka najwięcej zapytań dostałam o torebkę na wino :-) Dlatego szybciutko podaję schemat na taką torebkę. Częstujcie się do woli. Pokażcie swoje prace tutaj albo na mediach społecznościowych dodając hasztag #gniazdowanie żebym Was mogła znaleźć :-)

Jak zacząć?

Taką torebkę ze sznurka bawełnianego 6 mm robiłam zaczynając od 6 oczek łańcuszka. 

Następnie dół robiłam wg schematu na koło czyli 12 półsłupków(po 2 w oczko), w następnym rzędzie sekwencja 2,1,2,1.. itd., w następnym 2,1,1,2,1,1,2..itd., w ostatnim rzędzie dna robiłam 2,1,1,1,2,1,1,1,2... itd. 

W następnym rzędzie robiłam 1 półsłupek w 1 oczko poprzedniego rzędu. I tak na wysokość jaka była mi potrzebna. Później do góry uszy z łańcuszka, u mnie akurat 10 oczek, ale to zależy jak wygodniej się trzyma, tak trzeba dopasować. 

Sznurek wykorzystałam oczywiście z www.gniazdowanie.pl, a szydełko jak najmniejsze aby ścianki były sztywne (lubię ją robić 6 mm).

Trzymam kciuki za Wasze prace i nie mogę się doczekać efektów.

Pozdrawiam serdecznie,

Kasia :-)

1 komentarz:

Dziękuję ślicznie za komentarz i zapraszam ponownie :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...