06/05/16

Zielono czyli majowe pocztówki z ogrodu



Kochani, jak tam po Majówce? Środa z poniedziałkiem Wam się nie myliła? My byliśmy zakręceni na maksa. To chyba Tatry tak na nas podziałały :) Za to po powrocie do domu ujrzeliśmy wiosnę na zielono. Uwielbiam ten soczysty kolor młodych listków :) 




 







 Zgrywam wszystkie zdjęcia majówkowe i mam nadzieję, że jeszcze w ten weekend podzielę się z Wami wspomnieniami :)

Miłego weekendu,
korzystajcie ze słonecznej pogody i łapcie witaminę D :) 
Pozdrawiam, Kasia :)

14 komentarzy:

  1. jeszcze by się przydał owiększe słonko i by było idealnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I mniejszy wiatr :-) Podobno tak ma być już za kilka dni :-)

      Usuń
  2. Kasiu, jak ja lubię takie zdjęcia, oglądać i robić.
    Słonko, Słonkiem ogród pełen pięknych krzewów i roślin...
    U mnie na razie jeszcze wszytko raczkuje...

    pozdrawiam Martita

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Martita, już niedługo. Jeszcze wczoraj mieliśmy tylko pączki na bzach, a dziś już pojawiły się kwiaty. Słońce daje radę :-)

      Usuń
  3. Ale już pięknie :) Jak już są listki na drzewach - to od razu jest rozkosznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak. To słowo opisuje idealnie ten majowy czas :-)

      Usuń
  4. Też mam teraz ochotę fotografować każdy zakątek wokół domu i każdą kwitnącą roślinkę ;) Wiosna to przecudna pora na robienie zdjęć. Tak mnie cieszy ta soczysta zieleń i kwiaty, że o wiele łatwiej jest mi rano wstać, kiedy wiem, że za oknem jest taki piękny widok. Tylko jakoś nie mam czasu, żeby się tymi zdjęciami i widokami pochwalić ;) Miłej niedzieli :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sylwia masz rację, łatwiej rano wstać kiedy słonko grzeje, slychać ptasie trele, a w ogrodzie soczysta zieleń zaprasza na śniadanie. Cudowny jest ten miesiąc. Dziękuję Ci bardzo i również życzę miłej niedzieli:-)

      Usuń
  5. Teraz jest najpiękniejszy czas aby uchwycić w kadrach aparatu to co zachwyca...Tobie się to udało:)
    A majówka u mnie była spokojna i słoneczna, domowa z małym wypadem na targ staroci:)
    Pozdrawiam ciepło i serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Agatko :) Jestem ciekawa wypadu na targ staroci :) Co Ci się udało wypatrzeć? Pozdrowienia :)

      Usuń
  6. Urocze zdjęcia:) Na prawdę cudne. U mnie majówka przeleżana, odespana i wreszcie mogę wrócić pełna energii do pracy :)



    Pozdrawiam cieplutko,
    a w wolnej chwili zapraszam w skromne progi mojej pracowni. Będzie mi bardzo miło, jak zostawisz refleksję na temat tego, co tworzę, Suzi z bloga merelysusan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Suzi, jest mi bardzo miło :) Majówka odespana to najlepsza majówka :) Suzi, jestem zachwycona Twoimi pracami. A tutorial na akwarele będzie z pewnością wykorzystany w naszym gniazdku :) Pozdrawiam Cię serdecznie :)

      Usuń
  7. pięknie, mi brakuje takiego własnego miejsca :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Łukasz, nic straconego. Kolejne marzenie do spełnienia? Jeśli tak to życzę spełnienia :-)

      Usuń

Dziękuję ślicznie za komentarz i zapraszam ponownie :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...