16/05/15

Maj w Gnieździe


Coś pięknego!
Tak reagują wszyscy, którym pokazuję wianek. Wianek od Kasi z Latte House (klik).
Piękny, elegancki. Cudowny. Babcia oniemiała na jego widok, Kuba i Gabryś natychmiast znaleźli dla niego miejsce w swoim pokoju, a Pirat, jak to inżynier, zaczął oglądać z każdej strony żeby poznać budowę :) Ostatecznie decyzja należała do mnie, więc wianek wita mnie zaraz po przebudzeniu :)



Kasiu, jeszcze raz bardzo Ci dziękuję. Jestem zachwycona. Wianek pięknie się komponuje z naszymi brązami i beżami :)




W całym domu zapach bzów przypomina nam, że maj to najpiękniejszy miesiąc w roku. I nie tylko bez jest tutaj sprawcą :) Pomimo tego, że chodzimy jeszcze jak zombie, bo obecnie rzepak daje nam się w kość, to lubimy maj. I nie wyobrażamy sobie, żeby w Gnieździe zabrakło kwiatów :)





W całym Gnieździe praca wre. Normalnie jak w ulu :)



Pozdrawiam Was bardzo serdecznie i życzę miłej i słonecznej soboty,
Kasia :)



10 komentarzy:

  1. Ależ się cieszę Kasiu, że wianuszek Ci się spodobał :-) :-) Idealnie wpasował się do Twojej sypialni!
    Aż się zaczerwieniłam na tyle miłych słów!! Dziękuję!
    A koszyczki od Ciebie wędrują po całym domku, są przepiękne!
    Buziaki
    Kaśka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się spodobał. Po remoncie wianuszek zawędruje do salonu i tam będzie czynił honory :) Cieszę się, że koszyczki Ci się podobają :) Uściski :)

      Usuń
  2. Piękny ten wianek! Kasia ma talent! I U Ciebie super się komponuje! :))
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) To prawda Kasia ma wielki talent :) Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  3. Wianek z patyczków? Pierwszy raz widzę, ale wygląda super! :). I widzę, że nie tylko u mnie w domu góruje bez :). Zapach nieziemski :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wianek z patyczków to było moje marzenie. Jesienią nawet sama pocięłam patyczki i ...jakoś tak brakło mi czasu i weny, żeby taki wianek zrobić. Kiedy zobaczyłam go u Kasi to wiedziałam, że on czeka właśnie na mnie :) A bez musi być, to majowa podstawa w dekoracji naszych wnętrz :) Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  4. Śliczny wianek i świetnie wkomponował się w twoje wnętrze. Pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny prezent dostałaś :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję ślicznie za komentarz i zapraszam ponownie :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...