25/05/15

Kanka na mleko po liftingu i Gniazdowanie na Instagramie


Ostatni tydzień był szalony, a to ze względu na przygotowania do niedzielnych występów Kubusia :) Obchodziliśmy już Dzień Mamy i Taty :) Na występy przyjechała cała rodzina, później grillowaliśmy do późna. Z tego powodu ostatni tydzień na blogu był troszkę niemrawy. Jednak cały czas działałam i dzięki temu przy drzwiach wejściowych stanęła kanka na mleko po metamorfozie. Wystarczyło umyć, odtłuścić i pomalować. I oto jest :)



 Jeszcze jest pomysł na napis, ale to jak opatrzy nam się ta wersja :)



Chciałabym mieć czas na więcej takich metamorfoz. Zawsze coś znajdę co w oczach wyobraźni widzę zeszlifowane, pomalowane. Niestety na razie nie zanosi się na to, żebym miała więcej czasu. Mam go coraz mniej. Opieka nad babcią jest nie mniej wyczerpująca niż nad chłopcami, a momentami wydaje mi się, że jeszcze bardziej.
Takie odstresowanie jak przy metamorfozie tej kanki byłoby jak najbardziej wskazane :)

Ostatnio robiłam wiele zdjęć i okazało się, że nie miałam kiedy ich dodać, więc pomyślałam o Instagramie. Jeśli chcecie zobaczyć Gniazdowanie od kuchni to zapraszam :)
Pozdrawiam serdecznie,
Kasia :)

8 komentarzy:

  1. Ale świetny pomysł! A kolor idealnie dobrany do drzwi :). Podoba mi się :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :) Kolor wyszedł taki czekoladowy :) Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  2. Lubię przerabiać takie kanki...słyszałam określenie bańka na nie?:) pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo różnie się na nie mówi. Podejrzewam, że to zależy od regionu, jak z gwarą. U nas zawsze mówiło się kany, w sumie to nawet nie zastanawiałam się dlaczego :) Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  3. Kolor dobrałaś pod drzwi, a ja miałam nadzieję, że poszalejesz troszeczkę. Hmmm dla mnie za monotonnie, ale jak ci się znudzi.... coś zmienisz

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U nas ogólnie jest monotonnie, bo bardzo lubimy brązy i beże :) To taka baza, a kolor to kwiaty. Takie zestawienie nas odpręża :) Myślę, że jedynym szaleństwem w temacie kanki będzie dodanie napisu i zmiana kwiatów w zależności od pory roku :) Pozdrowienia :)

      Usuń
  4. Kasiu kanka wyszła przepięknie. Świetny pomysł.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo i pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń

Dziękuję ślicznie za komentarz i zapraszam ponownie :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...