13/04/15

Widać, że ma trzy lata :)

Tak, tak, to już trzy lata :) 

Nasz Solenizant nie mógł się doczekać swoich trzecich urodzin. To była dla niego bardzo ważna data :) Po czym poznałam? Otóż, z zasady nie dodaję zdjęć chłopców, bo troszkę się tego obawiam. Poza tym, uważam, że to oni powinni decydować czy i jakie zdjęcia mogą znaleźć się, np. na blogu. I tylko oni o tym decydują. 

Tym razem było tak samo, ale powiedziałam Gabrysiowi, że może wybrać zdjęcie z twarzą :) Po długim przeglądaniu zdjęć w końcu wybrał jedną z ostatnich fotek i pytam się dlaczego akurat ją mogę dodać, a On na to: "bo tu widać, że mam trzy lata". 

Mój Mądrala kochany :) Te trzy lata minęły szybko, czasami myślę, że za szybko. Bezbronne Maleństwo, które pojawiło się w naszej rodzinie w wielkanocny poniedziałek, teraz jest już samodzielnym i wygadanym Łobuziakiem :) Do tego wiecznie uśmiechniętym. Taki mały człowieczek, a do domu wnosi ogrom radości. 
Sto lat Skarbie :)

Cały zeszły tydzień to było świętowanie jego urodzinek. W niedzielę wielki finał czyli przyjęcie urodzinowe na 20 osób :)
Chłopcy bardzo mi pomagali, dzięki czemu wszystko poszło gładko :)







W nowym numerze M jak Mieszkanie pokazano mieszkanie młodego chłopaka. I powiem Wam, że kiedy czytałam historię zdobycia tego mieszkania, to pomyślałam, że oprócz zdrowia tego właśnie chciałabym dla moich dzieci. Marzę o tym, żeby sobie radziły w życiu. Chciałabym ich wyposażyć w umiejętności, które pozwolą im radzić sobie w każdej sytuacji. Jeśli wymarzą sobie mieszkanie, naukę czy pracę w konkretnym miejscu na ziemi to chciałabym, żeby wiedziały, że ciężką pracą można zdobyć wszystko o czym się marzy. Marzę o tym, żeby moje dzieci podążały za marzeniami i żeby ich praca była jednocześnie ich pasją. Żeby brały się z życiem za barki, a nie narzekały, że nic im się nie udaje. Zdaję sobie sprawę z tego, że mamy na to mało czasu, ale skoro udało się Rodzicom moim i mojego Męża to myślę, że my też damy radę.
Teraz jak to czytam, to wychodzi na to, że chciałabym dla nich tego co wszyscy rodzice dla swoich dzieci. 
Zdrowia, szczęścia i pozytywnego nastawienia do życia :)

I tego życzę dzieciom nie tylko moim :)
A w szczególności naszemu dumnemu (już!) trzylatkowi :)

Pozdrawiam Was serdecznie,
Kasia :)



 


2 komentarze:

  1. Tak, ZDECYDOWANIE na tym zdjęciu widać ten dorosły wiek, te 3 LATA!!!
    Sto lat dla Solenizanta... śliczne masz oczy Łobuziaku.
    Piękne rodzinne chwile, to co kazdego dnia jest najważniejsze, najcenniejsze- te nasze dzieciaki.
    Powidzenia...
    Martita

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy bardzo :) I pozdrawiamy serdecznie :)

      Usuń

Dziękuję ślicznie za komentarz i zapraszam ponownie :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...