21/03/15

Zające przybyły do gniazda

Dzień dobry wiosennie :)

Dekorujecie już dom na święta? Ja na razie tylko w głowie, bo czasu mało, ogród zajmuje wszystkie wolne chwile.
Jednak nie byłabym sobą, gdybym czegoś nie wymyśliła na pierwszy Dzień WIOSNY :)  I tak żółty szydełkowy kwiat (śnieżynka?) próbuje przyciągnąć wzrok zająca z Pepco:) 





Ten zając tak mi się spodobał, że dokupiłam jeszcze jednego i...zastanawiam się nad jeszcze jednym :) Chociaż obiecałam sobie, że w tym roku wszystkie dekoracje wykonam sama. Wychodzi na to, że nie wszystkie, ale większość. Kwiatek w ramce to jednak moja robota, więc kto by się tam czepiał parze zająców :)


Pozdrawiam serdecznie :)


2 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. I mega kolorowe, fajną wiosnę wprowadzają do wnętrza. Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń

Dziękuję ślicznie za komentarz i zapraszam ponownie :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...