13/03/15

Wymarzony dom



KSIĄŻKA NA WEEKEND


Niezwykle ciepła powieść. Podchodziłam do niej z duża dawką niepewności,a kiedy już zaczęłam nie mogłam jej odłożyć. Historia okraszona sporą dawką humoru wciągnęła mnie na dobre. Mało tego, kiedy puściłam książkę w obieg, wszystkie następne czytelniczki mówiły "nie mogłam się oderwać". 


Magdalena Kordel stworzyła opowieść o kobiecie, która swoim ciepłem i ogromnymi pokładami miłości zmieniła nie tylko swoje życie, ale i kilku innym osobom. "Wymarzony dom" to historia kobiety mądrej, troszkę zagubionej, która stawia wszystko na jedną kartę. Powód: chce żyć tak jak podpowiada jej serce. I odnajduje w sobie niezwykłą siłę. Historia, którą każda z nas może odnieść do swojego życia. Ciepła, pogodna, wzruszająca w sam raz na poprawę nastroju. Polecam :)

Tytuł: Malownicze. Wymarzony Dom.
Autor: Magdalena Kordel
Wydawnictwo: ZNAK
Stron: 400

Za 53 dni premiera nowej książki Magdaleny Kordel "Tajemnica bzów". Bohaterką tej powieści będzie Leontyna, którą poznajemy w "Wymarzonym Domu" :) 

Pozdrawiam serdecznie,
Kasia



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję ślicznie za komentarz i zapraszam ponownie :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...