18/03/15

Czas na Wnętrze - niespodzianka :)




Czas na chwilę relaksu. I od razu niespodzianka. Wchodzę na czasnawnętrze.pl w celu poszukania inspiracji wiosennych, a tam niespodzianka :) Wystarczy zapisać się na newsletter a trzy numery e-wydania "Czasu na Wnętrze" dostaniemy gratis. Ponadto, raz w tygodniu na naszej skrzynce pojawią inspiracje i nowości ze świata designu. Ja już skorzystałam. Dostałam już pierwszy numer i bardzo mi się spodobało :)

źródło

Do tej pory byłam przekonana, że to czasopismo typowo branżowe. Częściej wchodziłam na sam portal, bo tam znajdowałam ogrom inspiracji. Tymczasem w magazynie znalazłam naprawdę sporo aranżacji, które mogłabym wnieść do naszego gniazda.


Z moim szczęściem, w numerze kwietniowym znalazł się opis kuchni w stylu angielskim, żywcem wyjętej z serialu "Downton Abbey" :) Artykuł poparty produktami z naszego podwórka, np. tym pięknym stołem Chartres z Decoloru :)


Decolor.pl
Możecie obejrzeć go także TUTAJ. Piękny, pomarzyć zawsze można :)

W tym numerze znalazłam wiele ciekawych artykułów odnośnie designu, polskich projektantów. Ogrom inspiracji, piękne zdjęcia wnętrz. Słowem wszystko, do czego przyzwyczaił mnie portal czasnawnętrze.pl.   Artykuł o porcelanie Fryderyka z fabryki Kristoff to była dla mnie wisienka na torcie :)
Item Obraz
źródło

Polecam Wam ten numer Czasu na Wnętrze. Jeśli nie chcecie otrzymywać newslettera to zawsze zostaje zakup numeru w zwykłym kiosku, bądź na ulubionykiosk.pl 
Polecam i pozdrawiam :)





3 komentarze:

  1. Oo ! uwielbiam to czasopismo tak jak inne dot. mieszkań ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest świetne i bardzo się cieszę, że mogę je teraz mieć również jako e-wydanie. Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  2. Piękna porcelana. Warto poczytać o niej :-). Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję ślicznie za komentarz i zapraszam ponownie :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...