13/02/15

Miłość oraz inne dysonanse

KSIĄŻKA NA WEEKEND


Już jutro Walentynki, a więc dzisiaj coś o miłości. Janusz L. Wiśniewski to przede wszystkim niesamowita inteligencja. I takie są jego książki. "Miłość oraz inne dysonanse" traktuje o miłości i związanej z nią samotności. 

Pięknie opisuje różnice emocjonalne między kobietą a mężczyzną. Jeśli masz problem ze zrozumieniem uczuć i emocji towarzyszącym miłości, uwierz, w tej książce znajdziesz odpowiedź na wiele pytań. Jednak podczas czytania trzeba się skupić. Tutaj miłość to nie są motylki w brzuchu i czerwone serduszka. To miłość, której trzeba szukać i próbować ją zrozumieć. Przyznam, że podczas czytania wiele razy posiłkowałam się opinią mojego Męża. Niektóre posunięcia głównego bohatera bardzo mnie dziwiły i wydawały się wręcz abstrakcyjne. Szczerze mówiąc, podczas czytania możecie z tego powodu odczuwać dysonans poznawczy. Warto ją przeczytać, żeby poznać inną stronę miłości, która coraz częściej kojarzy się tylko z serduszkami i motylkami.
Książka ciekawa i inteligentna.

Tytuł: Miłość oraz inne dysonanse 
Autor: Janusz L. Wiśniewski, Irada Wownenko
Wydawnictwo: Między słowami
Stron: 624


               Jeśli masz ochotę na "Miłość oraz inne dysonanse" 
                                 zapraszam na CANDY

Zgłoszenia tylko do jutra do północy!!!

Pozdrawiam,
Kasia

6 komentarzy:

  1. Janusz L. Wiśniewski jest naszą ulubioną pisarką literatury kobiecej
    zapraszamy do nas
    blotodlazuchwalych.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze ujęte :) Dzięki za zaproszenie, na pewno zajrzę. Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  2. Wczoraj przeczytałam zbiór opowiadań J. L. Wiśniewskiego "Moja bliskość największa" i.. I sama nie wiem co o tym myśleć.. Mam tak za każdym razem, z każdą kolejną książką po Samotności w sieci.. Obawiam się, że już nigdy nie uda mu się napisać czegoś równie dobrego.. Chociaż Miłości i innych dysonansów jeszcze nie czytałam, a szkoda, bo widzę, że stron ma sporo.. U p. Wiśniewskiego boli mnie to, że zbiory opowiadań są strasznie krótkie, po raptem godzinie nie miałam co czytać! Ale podziwiam faceta, bo łeb ma ogromny. Buziaki Kasiu! U mnie również małe rozdanie! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie. Po "Samotności w sieci" faktycznie mam duże oczekiwania w stosunku do następnych książek Wiśniewskiego. Z drugiej strony bardzo podobało mi się "188 dni i nocy", które napisał z M. Domagalik. Inteligencja i zmysł obserwacji Wiśniewskiego to największe atuty tej pozycji. Pozdrawiam Cię serdecznie :)

      Usuń
  3. Ten facet doskonale rozumie kobiecą naturę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda :) W "Miłości..." pokazał męską naturę w zetknięciu z miłością. Interesująco i zajmująco. Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń

Dziękuję ślicznie za komentarz i zapraszam ponownie :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...