02/06/13

Chwila ciszy

Kończy się długi weekend. Pogoda nas jak zwykle nie rozpieszczała, ale daliśmy radę. Dzisiaj pojawiło się trochę słoneczka. Starszak się nabiegał i padł. Zresztą całe moje towarzystwo padło. Teraz słodko śpią, a ja mam chwilę ciszy i spokoju. Rzadko się taka chwila zdarza, więc nie wiem co robić. 
Poczytać książkę? Biografię Coco Chanel dostałam w tamtym roku na Dzień Matki, a dopiero teraz znalazłam dla niej czas.Czytam po troszeczku w trakcie usypiania naszego Malucha. Kusi mnie strasznie, żeby ją dokończyć.
A może zaplanować jutrzejszy dzień? 
A może...hmm...przytulić się do podusi? :) 
Już nie pamiętam kiedy, miałam wolny wieczór. Chyba połączę pierwszy pomysł z ostatnim. 




Dobranoc Kobietki i nie tylko. Zbierajcie siły przed następnym pracowitym tygodniem. 

 



Słodkich snów...



2 komentarze:

  1. A ja właśnie kończę wolny wieczór!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Wolny wieczór bardzo ważna rzecz ;) Każdemu się należy.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję ślicznie za komentarz i zapraszam ponownie :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...