27/05/13

Dzień Mamy...:)

Dzień Matki już za nami. Tak naprawdę nie lubię go tak nazywać. Wolę Dzień Mamy. Matka kojarzy mi się tak bardzo zasadniczo. Wolę być dla moich dzieci Mamą niż Matką :) Rozłożyliśmy ten dzień na dwa, dzięki czemu z każdą mamą spędziliśmy trochę czasu i jeszcze dla mnie troszkę zostało ;) wszak ja też Mama, chociaż zapominam, że 26 maja to też moje święto. Na szczęście Mój Mąż mi o tym przypomina.W każdym razie uważam, że ja swój Dzień Mamy mam codziennie. Chociaż często z sił opadam przy moich urwisach, to dają mi tyle radości, że czuje się jakbym codziennie miała taki mały Dzień Mamy. Dlatego życzę Wam drogie Mamy uśmiechu i radości, którą dają nasze Maluchy :)

Poniżej kilka fotek prezentów dla naszych Kochanych Mam. A ja tymczasem biegnę do obowiązków domowych, bo się ich namnożyło ostatnio (niestety cała masa projektów do domu musi poczekać)...





 Pozdrawiam serdecznie :)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję ślicznie za komentarz i zapraszam ponownie :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...